Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

MAT.NU.TACK

2010-04-17 17:23:16 i Träning

Är nyss hemkommen (och lever fortfarande som ni märker, lite synd ändå - hade varit fantastiskt med "Ocean" i kyrkan!) och slänger i mig MAT. Jag och Idde kände oss mäktiga efteråt. Riktigt bra upplägg av instruktörerna! Temat var Black & White (rock och pop). När en timme gått kastar de sig från cyklarna och sliter av sig kläderna - men under har de den motsatta färgen av det översta klädlagret. Mycket busvisslingar från männen. Och tjejerna. Sedan var det bara en timme kvar av passet. Det ironiska var att den kändes lättare än den första!

Nu ska jag ladda om för PERUKFEST.

Skriv en kommentar