Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Benträningen from hell.

2010-04-03 14:42:42 i Träning

Har just avverkat ett monsterpass med Tobbe i klassen, aka "Slavdrivarn". När jag trodde att jag hade kört tillräckligt många set säger monstret "Okej Carro, då kör du två set till, 15 repetitioner" När jag ville kollapsa på mattan i kamphallen säger mördaren "Kom igen! Du kan! Ge inte upp!". Nu vill jag mest bara vila i soffan med benen i högläge, men först maaaaat! Ska ut på en prommis med Sabina strax också för att gå ur lite slaggprodukter som jag antar att benträningen from hell samlade ihop i mina arma benmuskler.

Skriv en kommentar