Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Träning.

2009-10-28 19:25:47 i Träning

Träningen gick jättebra! Jag hade överskottsenergi och sprang runt som en ekorre och körde på riktigt bra! Sabina visade mig några nya magövningar som jag körde. Det var inte så mycket folk på IKSU som jag trodde, men fler än när jag vanligtvis brukar vara i gymmet. Jag var dock taktisk och körde mest fria vikter och kroppsvikt så jag behövde inte köa vid några maskiner. Jag älskar verkligen att träna, det är få saker som kan få mig på så bra humör som träning.


Jag, Maja och Bjerre kör styrkeövningar efter löprunda i Västervik, juli 2009.

Kommentarer

A E L
Har DU överskottsenergi?

Skriv en kommentar