Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Pink running.

2009-05-07 15:44:51 i Träning

Lovade ju att visa bilder på mina nya löparskor och min nya löparjacka!




Alla bilder är tagna i Fullsta, Dalarna nu i maj.

Skorna är riktigt sköna. Stadiga, mjuka och med extra pronationsstöd. Jackan är också skön och väldigt, väldigt rosa. Jag känner mig lite som en karamell i den. Mormor tyckte dock att den där fickan på ryggen var lite onödig.

Kommentarer

Fickor på ryggen är grejen. Där kan man ha en massa saker som är jobbiga att ha i fickorna där framme : )

Skriv en kommentar