Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Löpning i I20-skogen.

2009-07-28 13:52:12 i Träning

Idag sprang jag i I20-skogen. Det var härligt att springa på ett nytt ställe. Jag har bara promenerat där. Mest hundpromenader med Bia. Åh, vad jag saknar henne. Idag ska jag städa garderoben och min smyckeslåda. Men först mellanmål och bok i soffan!

Kommentarer

Ida
Springa längtar jag också efter :) Kommer bli en underbar träningshöst forhoppningsvis.

Skriv en kommentar