Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Andra advent.

2008-12-07 15:12:59 i Träning

Mina söndagar har de senaste månaderna liknat varandra: sovmorgon, frukost och träning. Det vilar ett skönt lugn över söndagarna. Idag åkte jag och Patrik till IKSU där jag mötte upp Ida och Patrik mötte upp Marcus. Vi styrketränade först och sedan simmade vi för att avsluta det hela med bubbel och ångbastu. Jag kan tänka mig sämre söndagar.

Ikväll kommer Marcus och Alexandra hit på adventsfika!

Kommentarer

:)



Jag är så Uppsala. Denna söndag har varit bra, och jag har inte ens reflekterat över att det just är söndag!
Sv: Aha okej :/ Men lite på bättringsvägen iaf :)



Här det ingen snö alls! Jag kom 6 i morse, sov knappt i natt, börjar bli övertrött. Har fikat på Kalmar nation där två kompisar jobbar idag, väntar på att dom ska komma hem!

Skriv en kommentar