Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Torsdagslista

2018-02-01 20:55:47 i Allmänt

Bra grejer:
Torsdagssimningen!
Bli bjuden på eftermiddagskaffe (vuxna) och lek (barnen) hos Sara i byn. Jag, Anna-Karin och Sara har fyra (snart fem) barn födda inom mindre än två år! 
Pannkakstorsdag.
 
Mindre bra grejer:
Att Vidars nattning tagit över en timme tre kvällar i rad. Det kanske är dags att korta ner hans sovvila på dagen?
Att det finns människor som förlöjligar stora sportmästerskap. 
 

Skriv en kommentar