Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

30-årskalaset

2017-05-02 19:40:10 i Allmänt

 
 
Inser att det är en stor rikedom att ha två fina bröder som är som två av ens allra närmsta vänner och att  dessutom ha blivit god vän med deras flickvänner. Familj + vän = dubbel lycka! Tack för allt ni styrde upp kring min fest! Hanna, jag drömmer fortfarande om din extremt goda tårta!
Jag och Sofia matchade utan att ha pratat ihop oss innan, haha!
Syskonen Lidström = toksmajlet personifierat!
Vidar och hans kompis Liv var kalasfina!
Linda hade styrt upp så många bra lekar! Här paketleken!
Ante och Acke kom hit ända från Örebro - så kul!
Fin bild på min morbror Roger och hans fru Åsa. De hjälpte till så bra i köket och jag är dem evigt tacksam för det!
Jag var tydligen den enda som inte kände igen min sambos knän......
Christoffer och Henke i ett hårt avgörande i "Hela havet stormar"!
Två favoriter alla kategorier: Idamari och Emily!
 Linda och Nikki gjorde upp om vinsten i "Limbo" - Nikki vann trots Lindas sköna stil!
HAHAHAHA! Vi körde dansgolv - både bugg, foxtrot, fågeldansen (!?) och "fridans"! Jag hade så sjukt roligt hela kvällen.
Vill passa på att tacka SAMTLIGA inblandade i festen. Ett särskilt tack till er som hjälpte till på ett eller annat sätt! Och så klart: tusen tack för de fantastiska presenterna. Är fortfarande helt rörd!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Skriv en kommentar