Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Humble Brush

2017-03-01 08:06:00 i Allmänt

Jag kom i kontakt med Humble Brush via en blogg jag läste och blev nyfiken på att prova då jag sett lovord för denna tandborste cirkulera runt överallt. 
Humble Brush handtag är tillverkat av 100% biologiskt nedbrytbar bambu. Bambu är en av världens mest snabbväxande grödor och är inte i behov av gödsel eller bekämpningsmedel för att växa. Jag köpte en borste till mig och en till Vidar och båda älskar den. Ska nog köpa en till Christoffer också! Unikt för denna tandborste är att för varje såld borste doneras ännu en borste till någon i behov av munvård - bra va? Den är utvecklad av tandläkare och håller standarden för en vanlig tandborste. Jag tycker alla borde ge den här tandborsten en chans! Det låter som att jag är sponsrad, haha, så är icket fallet (tyvärr kanske, jag skulle vara en optimal ambassadör för den här underbara tandborsten) men jag råkar bara gilla den extra mycket. 

Skriv en kommentar