Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Hej från soffhörnet!

2017-03-02 21:45:32 i Allmänt

Precis i detta nu ligger jag i soffan under en av våra älskade yllefiltar och pustar ut. Känner mig varm av glädje efter kvällens körsång! Är så glad över att det är ett helt gäng som vill sjunga i min kör.
Christoffer och Vidar åkte till Raja redan i kväll och med sig tog de båda hundarna så jag är helt ensam hemma - så tomt och tyst! Jag ska jobba i morgon och på kvällen ska jag och några jobbarkompisar ses hos Emma. På lördag packar jag bilen och åker upp jag med, längtar! 

Skriv en kommentar