Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Fina dagar i Rajastrand

2017-06-29 21:06:00 i Allmänt

Major myser i båten ute på sjön! Han älskar att åka båt och hoppar i med glädje.
Vidar förbereder för grillning!
Vi har haft härliga dagar tillsammans i Raja. Det har varit såå värt att snåla med föräldradagar för att kunna vara hemma länge med Vidar och dessutom kunna ha en hel del dagar tillsammans hela familjen. De här dagarna har vi varit ute och grillat, åkt båt, tittat på Saltkråkan, varit ute och spanat med bilen och myst.
I morgon åker vi till Östersund för att fira Linda som tagit examen! Vi hörs igen på söndag! Nu ska jag ut på gården i det fantastiska vädret och "natta" alla odlingar... :)
Ps: Jag glömde kortet till kameran hemma så det är därför det blir Instagram-bilder på bloggen!

Skriv en kommentar