Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Tusen tack!

2017-01-13 11:14:00 i Allmänt

Jag vet inte hur jag ska kunna visa min tacksamhet för alla lyckönskningar och all positiv repons jag fått i och med att jag berättade om mitt företag. Det känns så himla roligt att jag bemötts av hejarop. Jag har dessutom fått massor av tips på saker jag efterfrågat vilket jag tacksamt tar emot. Nu ska jag träffa upp en av mina före detta elever som driver Fjällfoto. Vi ska äta lunch tillsammans och jag ska få ställa miljoners frågor till henne om företagande och idéer jag har samt få massor av inspiration!
Återigen: TUSEN TACK. 
Hoppas ni har en fin fredag!
 

Skriv en kommentar