Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

En tisdag att spara i hjärtat

2016-11-23 08:13:07 i Allmänt

I går var Sabitha och Christelle här och hälsade på och jag bjöd på lunch och fika och så tog vi en promenad genom en snöig by i skymning. Vi har mycket snö nu, så himla kul! Längtar till skidpremiären. Är så himla glad över att jag lärt känna Sabitha. Hon är en så varm och genuin människa. Vi lärde känna varandra genom våra partners som kände varandra sedan innan genom hundarna och jakten. Vi pratade alltid på utställningar och så men vänskapen tog ordentlig fart när båda blev gravida. Christelle är världens charmtroll och nu har hon fyllt ett år!

Kommentarer

Sabitha
Åh så himla fint skrivet! Det värmer verkligen<3 Är så glad att jag fått lära känna dig med! Det var en fantastisk dag! Kram
Svar: <3 Kram till dig med!
Carolina Lidström

Skriv en kommentar