Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Middagsbesök

2016-05-12 22:04:38 i Allmänt

I kväll har Timmy, Sabitha och lilla Christelle varit här på middag. Christelle är två och en halv månad äldre än Vidar. Vi åt och hade det jättetrevligt och så gick vi ner till sjön och bastun och då tog jag Vidar i selen eftersom jag tänkte att han säkert skulle somna i vagnen och vad gör han? Jo, somnar i selen. Hehe. I morgon klockan 07.30 måste vi vara på hugget för då kommer det att hända en helt ny grej här i huset så nu är det marsch i säng. CLIFFHANGER...

Kommentarer

Skriv en kommentar