Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Lördagsbestyr

2016-05-15 09:56:00 i Allmänt

I går var vi hemma och fixade lite på gården. Se så fina gullvivorna är!
Hönsen spankulerade runt och gjorde oss sällskap!
Mamma och pappa målar om huset. Blir alltid sugen på att smaka målarfärg i fina färger för det ser så gott och krämigt ut..... :) Ps: har aldrig gjort det Vad tror ni om mig?
Jag krattade och hade celebert sällskap i bärselen. Först sov Vidar i vagnen och sedan tänkte jag att han kunde få hänga med i selen och vara vaken men han tog en nap till, lille sovmufflan.
 
 
 

Kommentarer

Sandra
Jag gjorde ett försök till att kratta med bärsele, men Alexander sitter framåtvänd i den och försökte hela tiden fånga krattan 😜
Svar: Hahaha! Så kul! En liten "med-stjälpare" ;)
Carolina Lidström

Skriv en kommentar