Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Dagens plus och minus

2016-05-17 22:20:55 i Allmänt

+ Kvällens springtur i världens vackraste Dalasjöskog med bästa springkompisen Jax!
+ Besök av Sandra och Liv. Vad jag tycker om dem alltså! Vi har alltid så himla trevligt!
+ Vår diskmaskin. Våra glas är nu mer rena och glänsande!
+ Christoffer som får ryck och styr upp ett projekt på kvällskvisten. Mer om det senare!
 
- Mitt försök till att göra kesoplättar till lunch. Hehe. Stackars lunchgästen Sandra blev förhoppningsvis mätt trots plättarnas katastrofala utseende.
 
 

Kommentarer

Neeeej! Kesoplättarna ska också vara på +! De var supergoda!
Tack för en himla fin dag! 💕
Svar: <3
Carolina Lidström

Skriv en kommentar