Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Mina grabbar

2016-03-04 11:58:51 i Allmänt

Nyss inkommen från en promenad med de bästa grabbarna jag vet. Jax, Major och Vidar. Det är så himla härligt att se att hundarna är snälla med Vidar. Jag hade inte trott något annat heller men att se dem ligga bredvid honom när han sitter i babysittern och hålla koll och att de reagerar när han gnäller till får mig trygg. Då vet jag att han har fler som håller koll på honom. Finaste hundarna! 
Vi gjorde inte på något speciellt sätt när vi introducerade Vidar för hundarna men vi var noga med att det var en lugn miljö inne och att de fick snusa på honom och kolla vem han var. Någon fler som har hund och barn och hur gjorde ni när era hundar fick träffa era bebisar för första gången? 
 

Skriv en kommentar