Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Uppskattning

2016-06-28 22:14:54 i Allmänt

I kväll kom Christoffer hem med detta. För att jag är en "så bra mamma och sambo". Är så himla tacksam över det vi har. Att vi är ett team. Det är inte alltid lätt att bli föräldrar, särskilt inte när den lille blir sjuk, men att alltid veta att vi delar det tillsammans gör allt så mycket enklare och framför allt roligare. Christoffer har otroligt många fina sidor och en av dem är att han är bra på att visa uppskattning. 
I dag har Vidar haft lägre temp och mestadels varit feberfri så håll tummarna att han är på bättringsvägen! 
 

Kommentarer

Åh vad fint att han kom hem med detta. Fint med hjärtformad skinka! Tror det är viktigt att man är ett team som föräldrar :)
Svar: Ja, verkligen! :)
Carolina Lidström

Skriv en kommentar