Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Major

2016-01-04 10:42:00 i Allmänt

Den vänstra bilden tog jag när Major var 12 veckor gammal och vi lekte kurragömma i skogen. Den högra bilden tog jag i går under träningen i stallet. Hade med mig både Major och Imra. Den 21 januari blir Major nio månader. Han har så många fina sidor och är en riktig myshund! Det finns dock gry i honom också och det ska bli spännande att få följa hans upptåg i älgskogen så småningom!
 

Skriv en kommentar