Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Dagsrapport

2016-01-19 12:14:00 i Allmänt

Bebisen trivs fortfarande bra i magen och visar inga tecken på att vilja komma ut i stora vida världen ännu.
 

 

Kommentarer

spännande! Väntar själv en pojke i slutet av mars. Första barnet. Så mycket nytt och spännande händer. Jätte kul att följa och läsa om andra som är gravida eller precis har fått barn.
Jag skriver lite om inredning och design men just nu också mycket om inspiration til lillen och tankar kring graviditeten. Feedback och tankar tillbaka uppskattas starkt. Alltid kul att dela med någon som är i samma spännande period i livet.

Skriv en kommentar