Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Tjocksockefötter

2016-02-23 09:45:51 i Allmänt

Här är världens finaste tjocksockefötter. Kan hända att jag är lätt partisk i frågan. Faster Linda har stickat sockarna, fina va?
I dag ska vi på äventyr med Vidars kompis Viking och hans mamma Evelina! Vi ska till Storuman på Lapland Eco Store. Kommer vilja ha allt. 

Kommentarer

Vilka gulliga små fötter! Sockorna var bedårande, perfekt nu när det är vinter :)
Svar: Ja, visst är de? :) Önskar jag också kunde sticka!
Carolina Lidström

Skriv en kommentar