Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Hillclimb med barnvagnen!

2016-02-14 16:26:00 i Allmänt

I dag kände jag mig pigg och helt bra i kroppen efter mjölkstockningen så jag gick UT! HURRA! Älskar att vara utomhus! Livet återvände till mig! Änglakören sjöng och varm bomull omgärdade mitt hjärta! Mvh/hon som varit fången inomhus i fyra dygn.
Jag och mamma tog med Vidar och barnvagnen ut på hillclimb!
Vi gick ner till bastun och njöt av solen.
Det droppade från taket. Tänk vilken underbar tid vi har framför oss nu!
Mamma kämpade med vagnen uppför backen. Bra träning! Vidar gillade nog denna lilla utflykt för han har sovit i fyra och en halv timme i streck nu. Börjar längta efter att han vaknar så vi får gosa med honom igen.
 
 
 
 
 

Skriv en kommentar