Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Frukoststund

2016-02-16 10:09:57 i Allmänt

Tankar energi i form av fil, havregryn, linfrön, kokosflingor, hackad mandel, blåbär och hallon! 

Kommentarer

Jessica

2016-02-16 - 18:24:51
Vilken lyxfrukost. Jag är så dålig på att lyxa till mina frukostar, blir ofta att jag bara kör på någon tråkig gröt eller flingor. Men jag älskar ju frukostar så borde bli bättre på att göra de lite godare :)
Svar: Gröt och flingor är ju gott ;) Fotade nu för jag hade en så god frukost, hehe :)
Carolina Lidström

josephine Asplund

2016-02-20 - 13:02:17
Så fräscht o gott =)
Hoppas du får en fin dag & lycka till med bloggen!
Kram <3

Skriv en kommentar