Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Vintern som kom tillbaka

2016-04-07 07:43:15 i Allmänt

Vi vaknade till detta i dag. Till en vinter som kom tillbaka precis när man börjat njuta av en vår i antågande. Typiskt! Dagens planer är mammaträff hos Evelina kl. 13.00 och i kväll har vi instruktörsmöte på brukshundklubben för att planera årets kurser. Känns som att det kan bli en bra torsdag! Hoppas ni får en bra dag oavsett om ni har snöflingor eller snödroppar där ni bor!
 

Kommentarer

Nej men fy vad hemskt. Vi har vår där jag bor. ( 3 mil utanför örebro ) 🙂
Svar: Åh så härligt med vår! Här är det vårvinter (den såkallade femte årstiden) men nu har den snö som kom tinat och det är plusgrader varje dag så snart har vi nog också vår, hoppas! :)
Carolina Lidström

Skriv en kommentar