Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Tre månader

2016-04-28 17:14:00 i Allmänt

För tre månader sen kom han till oss en solig och kall januaritorsdag. Nu ligger han och sover här hemma som det mest självklara i världen. Lägg märke till hans sköna sovstil!
I dag har ett gäng mammor och bebisar från vår föräldragrupp hälsat på och jag och Vidar bjöd på lunch och fika och så satt vi och pratade i flera timmar!

Kommentarer

Срочная новость! http://goohle.co.ua
FERenl#genick[REWdwbyweqewOK,2,4]

Кутанина Персональный тренер
Принципы построения программы спортивных туров
Специфика путешествий с физкультурно-спортивными целями
Подробно о видах занятий спортивного туризма
Спортивные Туры  
Полезные заметки в распорядке дня начинающего спортсмена
Мотивация и достижение целей
похудение живота Черниговская
Оздоровительно спортивные туры
условия для похудения
Фитнес дома Диана Кутанина
Спортивные туры

фитнесс центрфитнесс

Skriv en kommentar