Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Mysdagen

2016-04-06 21:36:05 i Allmänt

Denna onsdag har gått i lugnets tecken. På förmiddagen sjöng vi och spexade runt (eller ja, jag sjöng och spexade och Vidar hängde mest med) och vid 11 kom Emma hit och då gick vi en långpromenad. Så himla skönt! Vi hann också gå innan snöovädret drog in. På eftermiddagen låg vi i soffan och myste och ammade. Nu i kväll har jag varit på massage och min rygg och nacke tackade verkligen för den behandlingen. 
Fina Emma med vagnen!

Skriv en kommentar