Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Förberett för gäster!

2016-04-16 09:03:08 i Allmänt

 
Från i gårkväll när jag bäddat klart i gästrummet. Tjejerna kommer vid lunch i dag.
Vidar överraskade med sovmorgon i morse och sov till 08.30. Både jag och hundarna var i chock (C är och fiskar och bor i koja och kommer hem i kväll). Vidar brukar vanligtvis vakna vid 06.30-07.00 men han kanske känner på sig att de kommer två bebisälskande tjejer på besök i dag?! Hehe. Han har för övrigt börjat "upptäcka" hundarna nu och i dag "klappade" (såg mer ut som att han slog till) Major på nosen, så jäkla gulligt!
Ha nu en härlig lördag!
 
 

Kommentarer

lovisa

2016-04-17 - 11:23:05
åh, så mysigt det ser ut! skulle lätt krypa ned där.

...
ok det lät inte alls creepy :)))))
Svar: Hahaha! Så kul!
Carolina Lidström

Skriv en kommentar