Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Magen i vecka 23

2015-09-16 17:23:00 i Allmänt

Det var någon som sa att det var för lite bilder på bebismagen på bloggen så här kommer två färska från i dag. Det har ju inte varit så mycket gravidmage att tala om förrän nu så nu kanske jag slänger upp en dokumentation lite nu och då.
Tycker det ser lite kul att naveln hamnar högre upp än normalt.
 
 
 

Kommentarer

Penélope
ÅÅÅH, asså jag blir typ tårögd VARJE gång du skriver nåt om graviditeten. Iiiiiih!
Svar: Blir typ tårögd varje gång jag tänker på att det kommer en bebis i januari! Wehooo! Peppad! :)
Carolina Lidström
Alltså så fint! Och du är ju så himla vacker!
Svar: Åh, tack snälla du! :)
Carolina Lidström
Sabina
Så himla fint! Jag blir rörd! En Dalasjöunge ;D ❤️ Är glad att jag har möjlighet att följa resan här. Stor kram!

Skriv en kommentar