Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Från det ena till det andra

2015-10-08 17:44:31 i Allmänt

Min eftermiddag och kväll är minst sagt hektisk. Från låtskrivarprojekt till kör till klasskonferens och sen hem och snabbäta (äter i detta nu) för att sedan kasta in Imra i bilen och åka till klubben för godkännande av Allmänlydnadspasset. Vi ska alltså genomföra ett pass med våra hundar där en instruktör ska fylla i "Behöver träna mer", "Väl genomfört" samt "Myckel väl genomfört" och sedan ska vi ta med det till kursutbildaren som vi ska träffa i Boden i helgen. Spännande. Och hektiskt!

Skriv en kommentar