Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Morgonstund

2015-11-28 08:27:48 i Allmänt

Här sitter jag och laddar med en ordentlig frukost. Snart kommer svärmor och Thomas hit och då ska vi tapetsera i det som ska bli barnkammare! Orimligt peppad på detta! (Trots jävulsnatten med helveteshalsbrännan och precis när jag somnat kör discodansaren i gång i magen... kan kanske behöva en vilostund eller två i dag).
 
 
 

Kommentarer

Penélope
Åh så mysigt!
Imit
Hehe...vilostund.
Svar: Ja, hahahaha! Det hanns inte med direkt ;)
Carolina Lidström

Skriv en kommentar