Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Mallorca - del 3

2015-05-25 20:04:06 i Allmänt

Rosor! Vill ha dem i min trädgård.
Bästa svägerskan!
En kväll överraskade vi Kikki. Servitörerna kommer ut med tårta och paraplydrink med tomebloss och "Happy Birthday" börjar spelas i lokalen. Lägg märke till min underbara svärmors reaktion, haha!
Pelle, (Kikkis morbror), Thomas, Kikki och Linda i väntan på mat.
Hotellets entré.
Tack Mallorca och alla fina personer vi reste med för en underbar vecka!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Kommentarer

Vilken härlig vecka ni haft! Och Åååh, haaaaaveeeet!!! Bästa som finns att få hoppa i havet!
Och jag håller med om rosorna, efter vår vecka i Kreta vill jag ha rosor och apelsinträd fulla trädgården! (Rosorna är ju faktiskt möjligt också!)

Skriv en kommentar