Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Mallorca - del 2

2015-05-21 21:53:12 i Allmänt

Hotellområdet var jättefint. Vill också ha ett vattenfall på gården!
Vi spelade en match minigolf som Thomas vann.
Så fint! Skulle vilja ha en lite snällare växtzon än sju här...
Träffade på denne drinkakrobat som styrde upp Strawberry Daiquiri.
Den här herrn låg mest och läste eller slumrade i skuggan.
Och Linda solade och badade.
Ryktet att jag och Kristian är fenomenala publikunderhållare hade nått hotellets personal så en kväll gick vi upp på scenen och drog en show...Hehe.
Här är hela vårt resgäng! Solla sa jämt när vi var på väg ut: En, två, tre, fyra... ja, jag måst ju räken in er allihop!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kikki
Underbara bilder! Oj, vad jag längtar tillbaka :) Bästa resan när jag fick ha med er alla ungdomar. Kram, kram
Svar: Ja, det var en jättehärlig och rolig resa! Vi gör om en om några år ;) Kram!
Carolina Lidström

Skriv en kommentar