Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Vasaloppsträning

2015-03-08 08:22:30 i Allmänt

Cyklar hemma i vardagsrummet framför Vasaloppet! 

Kommentarer

Therese Bjärstig

2015-03-08 - 09:33:49
Perfekt kombo! :-) Här står Vasaloppet på medan jag har så smått påbörjat vårstädningen, rider på vågen av energi som man får då man ser åkarna kämpa!!! Luran ville ha fåglar på sina gardiner och så ska jag städa uterummet som det nu så smått går börja att använda igen, så snart solen tittar fram blir där varmt och skönt :-D Ha en fin söndag!

Skriv en kommentar