Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Diplom

2015-03-04 09:16:00 i Allmänt

Nu har Imras lydnadsdiplom kommit! Kul! Christoffer blev avundsjuk för att det var en jämthund på dilplomet, haha. Det där första förstapriset kommer jag nog alltid att minnas. Det var speciellt.
 

Kommentarer

Therese Bjärstig

2015-03-04 - 09:39:45
Ha ha tänkte direkt att varför en jämthund?! Kändes liksom inte givet på ett diplom för lydnad, jaktprov helt klart men på detta?! Lite kul säger jag ändå då jag själv är jämthundsägare ;-D Ha en toppen dag!
Svar: Precis! :) Antar att det är på grund av att jämthunden är en av Sveriges "nationalraser" :) Tack detsamma!
Carolina Lidström
Stort grattis :)
Svar: Tack så jättemycket! :)
Carolina Lidström

Skriv en kommentar