Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

A change is gonna come

2015-03-17 15:55:24 i Allmänt

I dag kör vi denna klassiker!
 

Kommentarer

Maja

2015-03-17 - 18:41:08
Så bra låt!

Jo, jag jobbar som det här: http://sv.wikipedia.org/wiki/Logoped
Jag har varit lite försiktig med att skriva ut det (fast nu står det i och för sig i länken men förhoppnings "syns" det inte ändå) då det är ett vårdyrke osv.. Jag har varit väldigt, alltså väldigt, kluven kring det här med att blogga samt att ha ett arbete där man möter patienter varje dag. Men men, jag skriver ju inget om dem så det borde ju inte vara någon fara. Jag jobbar främst med röst (såg att du är sångpedagog, kul!) och patienter som inte kan svälja men har jobbat mycket med barn också.
Oj, det blev en lång kommentar det här, haha.

Skriv en kommentar