Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Tröttkoma

2015-06-09 22:11:15 i Allmänt

Efter utedag med eleverna, rep inför skolavslutningen på torsdag och tre timmar sökkurs med Imra och fem andra hundar ska det bli oerhört härligt att sluta mina blå och ladda inför morgondagens brännbollsturnering och kvällens spårkurs. Det är verkligen full huggning nu! Tiden går fort, fort och jag räknar ner dagarna till den 18 juni. Varje dag fram till dess är fullbokad. Men sen. Sen är det....SEMESTER! 

Skriv en kommentar