Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Sökträning i industriområde

2015-06-10 21:42:00 i Allmänt

Vad är nu detta? kanske ni undrar. Det är jag som är placerad som figurant i ett industriområde under gårdagskvällens sökkurs.
Schäfertiken Ia jobbar på bra.
Hm, här i lådan är det ju nån!
Här släpper jag iväg Imra på ett sök.
Spännande miljö!
Ser ni den svarta hunden bland alla lastpallar?
Och där var figuranten! Helt otroligt hur hundars luktsinne fungerar! (Ps: Inte okej att man måste ha MÖSSA och UNDERSTÄLL i juni...mvh/fryser konstant och ser inte fram emot att ikläda klänning och finskor under morgondagens skolavslutning).
Åh, där bakom är det ju någon!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Skriv en kommentar