Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Sjung om studentens lyckliga dag!

2015-06-12 15:23:00 i Allmänt

En suddig bild på mig och min kära kollega Jani precis innan vi släpper in studenterna för studentfrukosten imorse. Jag och Jani var toastmasters under frukosten och höll låda med lite allt möjligt.
Och här en bild på när jag precis spelat de sista tonerna för denna termin. (Har inte den där spelstilen med vänster hand, poserade bara lite för bildens skull, hehe).

 
 

Skriv en kommentar