Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Dagsrapport

2015-06-25 18:36:50 i Allmänt

Denna regniga torsdag har vi haft många besök. Först kom sopgubben för sophämtning och då var jag och Major ute och ni vet ju hur det är med valpar: de drar till sig folk. Sopgubben kom ut för att titta på Major och så stod vi och pratade en stund. Mitt i dagen kom Emma och Gustav förbi. När de åkt kom Lovisa som var ute i jobbet för att ta vattenprover. Jag och Major har med andra ord haft en social torsdag!
Nu ska jag fundera ut vad vi ska hitta på härnäst.

Skriv en kommentar