Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Lite nagelsnack

2015-01-06 10:55:13 i Allmänt

Ovan ser ni mitt absoluta favoritnagellack! Essie-lacken är snygga, hållbara, lätta att applicera och finns i flertalet fina färger. Jag använder ofta nyansen "Ballet slippers" till vardags. Appropå yta: det känns just nu långt borta att byta underställ och Lundhags till ett mer dressat yttre i morgon inför första arbetsdagen efter det långa jullovet. Kanske kan jag bara fixa naglarna och fortsätta leva mitt liv i underställ?
 

Kommentarer

älskar den glittriga färgen :)
Svar: Ja, den är jättefin! Man blir glad av den!
Carolina Lidström

Skriv en kommentar