Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Hemkomsten

2015-01-24 21:25:00 i Allmänt

I dag har jag bakat bröd
och lagat musselsoppa
för att fira att mamma och pappa är hemma igen efter deras resa!
Typisk bild på dem: pappa och Christoffer tittar in i kameran och mamma har redan börjat äta, hehe.
 
 
 

 

Kommentarer

Johanna

2015-01-24 - 21:33:44
Åh det såg gott ut!

Kattis

2015-01-26 - 20:55:01
Haha vad roligt att mamma din struntar i fotandet!:P Maten ser jättegod ut!
Svar: Ja, hon är alltid så hungrig och sugen på att börja äta :)
Carolina Lidström

Skriv en kommentar