Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Skridskor

2015-02-26 21:01:54 i Allmänt

Efter jobbet slöt jag upp med Ludvig och Hanna nere på sjön i Dalasjö. Det var en bucklig februariis men vi åkte en stund. 

Kommentarer

Sandra Lundin

2015-02-27 - 07:16:02
Åh, har inte åkt skridskor på år och dar! Måste köpa ett par inför nästa vinter så vi kan ut och åka lite då :)
Svar: Ja, gör det! Det är hur kul som helst! I alla fall att åka på nyis - isen i torsdags var lite väl bucklig.
Carolina Lidström

Skriv en kommentar