Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Livet ur mobilen

2015-02-18 17:39:48 i Allmänt

Fina svärmor fyllde 50 och fick ett hav av blommor.
Och deras uterumsfönster pryddes av isigt mönster.
VEM bestämmer att väggarna på en toalett ska målas i denna färg? VEM?!
Tror björnen uppe i naturvetarkorridoren på mitt jobb har blivit lite solblekt....
Blev nöjd med formen och smaken på dessa röstis!
Mysarhunden nummer 1.
Hehe. Rubriken... :) Mina elever tycker att jag är hård när jag rättar men så utvecklas de ju också!
Myshunden igen. Och så mamma.
17.00 och fortfarande LJUST! GLÄDJERUUUUUUUUS!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Sandra
Vi var några tjejer i naturklassen på gymnasiet som hade en "vadslagning" om att vi skulle klappa den där björnen innan vi tog studenten. Jag tror att My tog modet till sig och gjorde det på studentdagen :)
Svar: Hahaha! Vilken kul grej! My är modig hon :)
Carolina Lidström

Skriv en kommentar