Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Våren!

2015-04-20 19:55:16 i Allmänt

Målarstassen på i kväll för att jobba på mitt nya projekt!
Andra bra grejer denna måndag:
- ansiktsbehandling hos min före detta elev som är hemma och gör praktik. Hon går stylist- och spaprogrammet i Umeå. Hon var så duktig! Rena proffset!
- en av mina grupper i svenska är nu tillbaka efter fem veckor praktik
- sol!
- våren i allmänhet
- sista avsnittet av Jordskott om en timme, spänningen är olidlig! 

Kommentarer

LVB
nog har väl norra en snyggare keps än den där att skänka dig.

Svar: Jo, men jag ryckte bara åt mig den som var närmast och det var den där ;)
Carolina Lidström

Therese Bjärstig

2015-04-22 - 15:00:15
Vad målar du tro? Jag blir så nyfiken ;-D Och Jordskott, har ju sett alla utom det två sista, så får nog bli SVTplay ikväll och ta igen det! Önskar dig en fortsatt fin onsdag. KRAM!

Skriv en kommentar