Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Glad påsk!

2015-04-02 07:23:00 i Allmänt

Jag vill passa på att önska er alla en glad påsk! Här är en bild från förra årets påsk. I eftermiddag när vi slutat jobbet åker jag och Christoffer upp till Raja för påskfirande. Vi hörs igen nästa vecka!
 

Kommentarer

Glad Påsk till dig och ha ett härligt påsklov! :-)

Therese Bjärstig

2015-04-07 - 09:06:23
Hoppas ni har haft en fantastisk påsk! Du får gärna uppdatera med resultaten från rycket, försökt se om vk/vf skrivit något om det men jag har bara sett artiklar om fisketävlingar i Lycksele och Umeå :-( KRAM!
Egon Forsberg
Hej Therese!
En Daniel från VF ringde mig och skulle publicera resultaten på VF:s hemsida. Om det skulle komma i papperstidningen visste han inte, "det är det andra som avgör".
Egon Forsberg
Hej igen!
Var in på VF:s hemsida. Tydligen är rapporterna så stora och viktiga att det är betaltjänst på dom!
Besök istället www.raijaik.se så finns alla resultat där!

Therese Bjärstig

2015-04-07 - 20:45:33
Tack Egon! Besöker Rajas hemsida för uppdatering av resultaten 😀

Skriv en kommentar