Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Bemärkelsedag!

2015-04-24 09:46:38 i Allmänt

 
Dem 24 april för 28 år sedan kom jag till världen! Hipp hurra för mig i dag! Väcktes med frukost på sängen i morse följt av en hundpromenad i solen som VÄRMDE! Men hej VÅREN! Bästa födelsedagspresenten. Bilden är en gammal en från sommaren 2013 när vi var i Örebro/Gårdsjö och hälsade på fint folk. 
 
 
 

Kommentarer

Stort grattis! : )
Svar: Tack så mycket! :)
Carolina Lidström
HURRA! hoppas dagen blir jättefin och att du äter massa tårta :)) kram!
Svar: Tack tack! Det ska jag! :)
Carolina Lidström

Therese Bjärstig

2015-04-24 - 22:31:05
Hoppas du har haft en fortsatt fin födelsedag! Med massor av 🎂 kram och grattis!
Svar: Tack så jättemycket!
Carolina Lidström

Skriv en kommentar