Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Svamprisotto

2014-09-16 07:26:00 i Allmänt

I går till middag svängde jag ihop en svamprisotto på en del av svampen jag plockade i helgen - enkelt att göra och hur gott som helst! Ruccolan, persiljan och tomaten är egen odling och det smakar ju alltid bäst! Nu har vi dock börjat tömma växthuset på dess innehåll då nätterna blir allt kallare.
 

Kommentarer

Maja

2014-09-20 - 21:11:28
Åh, vad det där ser gott ut!!
Svar: Ja, det var så himla gott! :)
Carolina Lidström

Skriv en kommentar