Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Livet ur mobilen

2014-09-23 20:46:30 i Allmänt

Lärarhumor på hög nivå.
Storebror gjorde frozen pineapple daiquiris till oss när vi var i Umeå i helgen. Drömbrorsan!
Här är min andre bror... eller.. vänta.. det är något som inte stämmer?
Har gosat extra mycket med den här lillen nu när han haft ont i tassen. Nu är han dock återställd, så himla bra!
Vem har varit framme när mattan är knövlig?
Inte visste jag att Tintin var en skurk!
Byns hundar brukar inta våra trädgårdsmöbler ibland då de vill ha en paus i vardagen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Skriv en kommentar