Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Alfreds dop

2014-09-21 16:40:25 i Allmänt

I helgen har vi varit på mitt kusinbarn Alfreds dop i Umeå. Han döptes i Backens kyrka och jag fick den stora äran att sjunga och spela. Åh, den där flygeln alltså. Den skulle man ha haft i sitt vardagsrum!
Efter dopet åkte vi till Nydala där vi fikade och Angelika hade klippt och klistrat massa smarta Astrid Lindgren-citat som låg på bordet.
Det var en väldigt fin dag som avslutades med middag med kusin Angelikas släkt och hennes Christoffers släkt från Skåne. Tack för ett otroligt fint dop och tack Hanna och Ludvig för sovplats!
 
 
 
 

Skriv en kommentar