Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Multitasking

2014-11-24 17:52:21 i Allmänt

Rättar reportage och körarrar samtidigt. Går sådär. Min hjärna tänker: tydlig struktur och kommunikation... lalala, där kan det vara en "call and response"-del... oooohhh.. holy night.. syftet och mottagare, korrekt referatteknik.. tralaaa... eller nä, jag måste lägga ett sus-ackord där som sedan kan falla i en treklang.. bra.. mmm.. FAAAAAALL on your kneeeeeees!
Jobbet alltså. Mys på det! <3
Nu ska jag snart byta om och åka och dansa zumba! 

Skriv en kommentar